Deşi oficial cei de la General Motors nu au recunoscut acest lucru, găsirea unui cumpărător pentru una dintre mărcile probleme ale grupului, Saab, ia mai mult decât se credea. Practic până acum nu s-a găsit unul. În ciuda faptului că luna trecută guvernul suedez a declarat că va pune la dispoziţia Volvo şi Saab peste 3,19 miliarde de dolari în împrumuturi sau garanţii de credite.
Interesul scăzut pentru cumpărarea Saab este şi normal. Diluarea imaginii de-a lungul anilor, o gamă uşor învechită şi cu o piaţă de clienţi fideli destul de mică, la care se mai adaugă cel mai important fapt, că de când a trecut sub aripa GM în 1989, Saab nu a făcut niciodată profit, nu ajută deloc la îmbunătăţirea situaţiei.
De exemplu, fiecare model comercializat în America se vinde în pierdere din cauza parităţii euro-dolar. În condiţiile actualei crize economice, ar vrea cineva încă o povară pe cap?